tty/pts Monitor

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Oct 1 12:43:53 EEST 2000

On Sat, 30 Sep 2000, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα απο default. Ψάξε για το ttysnoops...
> Το είχα δοκιμάσει παλιότερα (πολυ πολυ παλιότερα), ίσως και να μην δουλεύει
> τώρα.

  Η βασική αρχή του ttysnoops είναι εξαιρετικά απλή (ένα select(2) είναι όλο
κι όλο, με μερικές σάλτσες για να δέσει σωστα). Και να μη δουλεύει, μπορεί
να το ξαναγράψεις σε 10 λεπτάκια. Αλλά δουλεύει (αν και δεν ξέρω αν θα κάνει
[καθαρό] compile). Χμ, μία αλλαγή που ίσως χρειαστεί να κάνεις (η τελευταία
έκδοση του ttysnoops που είχα ήταν ΠΟΛΥ παλιά) είναι να το μάθεις να
χρησιμοποιεί το PTS filesystem αντί να ψάχνει ένα ένα τα PTY (η έκδοση που
είχα δεν κοιτούσε καν το master multiplexer).

Α.