True type fonts problem

Αδριανός Παπαμάρκου perdikas at otenet.gr
Thu Nov 30 02:49:01 EET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ερμ, αυτό που περιγράφεις δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Όλες οι δηλώσεις που
> βγάζει το ttmkfdir καλοδεχούμενες είναι. Δηλαδή εγώ που έχω εδώ και τόσα
> χρόνια διπλές καταχωρήσεις για τα truetype μου, και iso-8859-1 και
> iso-8859-7 έπαθα τίποτα; Όχι βέβαια...

  Συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά με τόσα μυνήματα... κάποια
ξεφεύγουν.
  Δεν εννοούσα σε καμία περίπτωση οτι έπαθες κάτι αλλά οτι...
  Η (πολύ καλοφτιγμένη) γραμματοσειρά Times new roman δεν εμφανίζεται
σαν iso8859-7 σε καμία από τις εφαρμογές του KDE "μου" αν δεν κάνω τα παραπάνω.
Εκτός αυτού , εμφανίζεται -κατα καιρούς- κι ένα bug που κάνει την γραμματοσειρά
να έχει μόνο X#@!1 encoding! Επίσεις παρατήρησα και οτι κάποιες άλλες όπως
Arial, courier new ο Netscape και κάποια άλλα προγράμματα τις "εντάσουν" στις
ISO8859-1 γραμματοσειρές τους. Mε το παραπάνω κολπάκι τις βλέπω όλες και παντού
σαν ISO8859-7 και μόνο ISO8859-7 και είμαι χαρούμενος! -:)