Roaming user

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Nov 29 18:32:01 EET 2000

On Wed, Nov 29, 2000 at 06:20:15AM +0200, Alexander Papadakis wrote:

> Den xreiazetai na exeis jexwristo client. Prepei na zhthseis apo ton
> provider sou
> na energopoihsei to logoariasmo sou wste na exei roaming..
>
> Se kapoies periptwseis (px forthnet) tha sou dwsoun jexwristo username gia
> na kaneis login sto ejwteriko , to opoio tha teleiwnei se @forthnet.gr
>
> An the perissoteres texnikes plhrofories gia to pws doulevei to olo prama
> me thn iPass pes mou...

Eixa thn entupwsh pws den xreiazetai allo username akribws, apla sou lene
poio domain prepei na kaneis append wste na se katalabei o allos ISP ws
roaming user.

Kai etsi _ousiastika_ auto pou ginetai einai o ka8e ISP pou summetexei na exei
mia lista tou stul:

domain_name	authentication_server

kai sthn access list tou authentication server tous exoun ta IPs twn
authentication servers twn allwn ISPs, wste na dexontai authentication
requests apo ekeinous.

Otan eixa xrhsimopoihsei to Gricnet n' opws to legane, otan douleua
support sth Sparknet, enas tupos apo amerikh me username 3erw gw 'bob'
kai account sth NetCom apla edwse username 'bob at ix.netcom.com' otan
ekane dialup sth Sparknet kai eixe kanoniko authentication.

Proswpika 8a h8ela na ma8w pws leitourgei ean oi parapanw upo8eseis
einai la8os, opote breis ligo xrono ean 8eleis na mou steileis ena
proswpiko mail na mou e3hghseis se genikes grammes ti paizei 8a
me euxaristouses idiaitera.

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet  --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --