Roaming user

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Mon Nov 27 16:14:01 EET 2000

On Mon, 27 Nov 2000, I.Ioannou wrote:
> Exei kaneis asxolithei pws enas roaming Linux user
> mporei na exei worldwide Internet access mesw
> local call ? Briskw to ipass (pou apo oti katalabainw
> xrisimopoieitai euraiws), alla einai mono gia ton server
> tipota gia client access.

Me bash to
http://www.ipass.com/services/internet-roaming/platforms-supported.shtml
mallon den yparxei eidiko client gia linux..

Apo thn allh, gnwrizontas pws to authentication ginetai me tacacs `h me
radius, _ypo8etw_ oti an breis to thlefwno tou topikou provider kai
settareis ena opoiodhpote dialup programma gia linux me to roaming
username/password 8a mpeis.. :)