Shutdown & auto Power Off

Kostas Papadakis kostas2 at easyweb.gr
Mon Nov 27 11:34:01 EET 2000

On Sun, Nov 26, 2000 at 02:06:39PM +0200, Theodore Lytras wrote:
> Καλημέρα!
> Παρατήρησα πρόσφατα οτι η RedHat και η Mandrake, αφού
> ολοκληρωθεί το shutdown του μηχανήματος, κλείνουν αυτόματα
> την τροφοδοσία του μηχανήματος, ακριβώς όπως και τα
> M$-Windows. Αντίθετα η SuSE μου (έκδοση 6.3) δεν το κάνει
> αυτό, και κάθεται παγωμένη σε runlevel 0 μέχρι να σβήσω εγώ
> το διακόπτη. Κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό για ένα desktop
> μηχάνημα.
> Προφανώς υπάρχει κάποιο πρόγραμμα (?), scriptάκι (?),
> δαίμονας (?), ή ότι άλλο που κάνει αυτή τη δουλειά. Μήπως
> ξέρει κανείς ποιό είναι, και πώς μπορώ να το ενσωματώσω στο
> [...]
Καλημέρα!
Παρατήρησα προσφατα οτι η Intel και η Microsoft αφου
καναν οσες κομπινες καναν για να μας φανε τα φραγκα τωρα αφαιρεσαν
και την πολυ απλη δυνατοτητα που έχουν ολες οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές
το να επανερχονται σε λειτουργεια οταν επανέρχεται το ρεύμα της αγαπητης μας
ΔΕΗ, μετα απο πτώση αυτού. Αντίθετα τώρα καθε φορά που ενα μηχανάκι πεφτει
πρεπει να τρεχει καποιος 8(#$*ΦΕ να το bootarei. Κατι ιδιάιτερα ενοχλητικο
για ενα server μηχάνημα.