Shutdown & auto Power Off

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Nov 26 15:41:01 EET 2000

On Sun, Nov 26, 2000 at 02:06:39PM +0200, Theodore Lytras wrote:
> Καλημέρα!
> Παρατήρησα πρόσφατα οτι η RedHat και η Mandrake, αφού
> ολοκληρωθεί το shutdown του μηχανήματος, κλείνουν αυτόματα
> την τροφοδοσία του μηχανήματος, ακριβώς όπως και τα
> M$-Windows. Αντίθετα η SuSE μου (έκδοση 6.3) δεν το κάνει
> αυτό, και κάθεται παγωμένη σε runlevel 0 μέχρι να σβήσω εγώ
> το διακόπτη. Κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό για ένα desktop
> μηχάνημα.
> Προφανώς υπάρχει κάποιο πρόγραμμα (?), scriptάκι (?),
> δαίμονας (?), ή ότι άλλο που κάνει αυτή τη δουλειά. Μήπως
> ξέρει κανείς ποιό είναι, και πώς μπορώ να το ενσωματώσω στο
> [...]

  Ό,τι χρειάζεσαι το έχεις ήδη, απλά ίσως να χρειαστεί να πειράξεις τίποτα.
Καταρχήν, χρειάζεσαι πυρήνα με υποστήριξη apm (ψάξε το στην έξοδο της
dmesg). Επίσης, το τελευταίο script που καλείται πριν το σταμάτημα του
συστήματος, πρέπει να καλεί την halt με την παράμετρο -p. Για μένα αυτό
είναι το /etc/init.d/halt, για σένα κάποιο ανάλογο αρχείο στο /sbin/init.d
(εκτός αν οι τύποι της SuSE λογικεύτηκαν και τα έβαλαν στο /etc όπως όλοι οι
υπόλοιποι).

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr