Internet Radio Recording

Fotis Georgatos gef at chello.nl
Sat Nov 25 20:56:00 EET 2000

Alexandros Vellis wrote:
> - Το τελευταίο βήμα ίσως καταστρέψει πολύ την ποιότητα του ήδη πολύ χαμηλού σε
> εντροπία .wav αρχείου. Αφού μιλάς για intranet, μπορείς να το παραλείψεις.

Ypsili entropia;

Skorpies idees apo thermodynamikh:
* H entropia genika ayksanetai se ena kleisto systhma.
* H entropia ekfrazei thn ataksia enos systhmatos kai
  mporei na ennoithei ws to antitheto ths plhroforias.
* Metanoeite. Erxetai o thermodynamikos thanatos tou sympantos.

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis