Ellhnika

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Nov 25 13:00:01 EET 2000

On Thu, Nov 23, 2000 at 04:17:09PM +0200, dimitris kamenopoulos wrote:

> Μα και το LANG δεν κάνει δουλειά; Στο δικό μου σύστημα γιατί
> κάνει; Εν πάσει περιπτώσει, το LANG έχει διαπιστωθεί τελείως εμπειρικά
> από άλλους (ξένους) ότι μπορεί να βοηθήσει τρομερά στην υποστήριξη
> μη-latin1 γλωσσών από το KDE.

  Όποιος ακόμα μπερδεύεται με αυτά τα πράγματα, ας δει τα παρακάτω:

	man 7 locale
	less /usr/share/locale/locale.alias	(ή όπου βρίσκεται)

  Η κεντρική ιδέα πάντως με τις μεταβλητές περιβάλλοντος είναι η εξής:

  - Η LANG θέτει όλες τις μεμονομένες ρυθμίσεις γλώσσας στα ελληνικά
(LC_CTYPE, LC_MESSAGES, LC_TIME κτλ.). Αν όμως υπάρχει μία από αυτές τις
μεταβλητές περιβάλλοντος, π.χ. η LC_CTYPE, θα υπερισχύσει της τιμής της
LANG.

  - Η LC_ALL επίσης θέτει όλες τις ρυθμίσεις, όμως, αντίθετα με την LANG,
υπερισχύει έναντι οτιδήποτε άλλου.

  Όσο για το greek, είναι η προτιμότερη τιμή για αυτές τις μεταβλητές. Στα
περισσότερα συστήματα δεν είναι παρά ένα alias για το el_GR.ISO-8859-7, αλλά
αν αυτό στο μέλλον χρειαστεί να αλλάξει, γιατί να μας νοιάζει;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr