Netscape font size problems

spiros Georgaras geosp at otenet.gr
Fri Nov 24 20:31:01 EET 2000

    Γεια σε όλους

    Παρότι είμαι newbie προσπαθώ να βγάλς άκρη.

    Οι ερωτήσεις μου είναι:

    1. Όταν κάνω browse σε κάποιες σελίδες, τα γράμματα μου
βγαίνουν πάρα πολύ μικρά (δεν διαβάζονται). Τί μπορώ να κάνω
γι'αυτό; Πρέπει να χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε tt fonts;
Σημειωτέον έχω ήδη βάλει στο .XDefaults την γραμμή:
        Netscape*documentFonts.sizeIncrement: 5

    2. Πολλές φορές όταν πάω να απαντήσω σε mail (η να
στείλω
νέο), μου βγαίνει το editor με πολύ μικρά γράμματα στο
message
body. Δεν συμβαίνει αυτό πάντα. Τί μπορώ να κάνω; Έχει σχέση
με
το αν έχω σετάρει να στέλνω text only ή html emails;

Αυτά τα ολίγα (για τώρα!!!)

Thanx εκ των προτέρων.