Greek + KDE2.0 + Mandrake 7.2

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Nov 23 20:29:00 EET 2000

"Ant. Kokkonos" <anxe at x-treme.gr> said:

> και εγώ μέχρι χθες είχα το ίδιο πρόβλημα(kde2+mandrake7.2). το ξεπέρασα όχι

Παιδιά, άσχετο, αλλά πριν από λίγο έπεσε το μάτι μου σε ένα post
κάποιου Ισραηλινού
http://www.linux.org.il/faq/cache/99.html

που αναφέρεται σε μια προβληματική (ως προς τα locale) βιβλιοθήκη
του Mandrake 7.0 και 7.1. Για ψάξτε το το θέμα.
Δε θα είναι η πρώτη φορά που το κάποιο πακέτο του Mandrake είναι ηλιθιωδώς
κατασκευασμένο. Αν ισχύει πρέπει να το διαπιστώσουμε, για να βρεθεί
λύση. Μην ξεχνάτε ότι το xkb θα καθιερώνεται όσο περνάει ο καιρός, και
όλο και λιγότερες εφαρμογές θα συνεργάζονται με τις λύσεις τύπου
grkb.