Greek + KDE2.0 + Mandrake 7.2

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at isc.tuc.gr
Thu Nov 23 14:46:01 EET 2000

Geia se olous,
evala ki egw o amoiros to Mandrake 7.2 to opoio egkatasta8hke apsoga kai
einai koukli !!! Alla exw ta gnwsta provlimata me ta ellhnika.
Exw diavasei ola ta post gia to KDE2 kai ta ellinika. Ekana me prosoxi
kai evlaveia o,ti anaferei to mini how-to alla tzifos !
Vlepw sxedon pantou apsoga ellinika (me windoze true type fonts malista), alla de
mporw na grapsw. To GRKbd trexei alla mporw na grapsw ellinika mono sto
StarOffice, opoudipote alloy gyrnwntas plhktrologio se ellinika apla de
grafei tipota.
Mhpws mporei kapoios pou ta katafere na ftia3ei ena
ultimate-greek-Mandrake7,2 mini how-to (synisferw ki egw mexri ekei poy
eftasa : )
Episis 3erei kaneis pws mporw na egkatastisw type1 fonts ston !g at -h--no!
to Font Drake ?
Kai telos pws mporw na typwsw ellhnika true type fonts apo to Star Office
5.2 ?

Filika,
Manolis