Mozilla Plug-Ins

Doctor Cypher DoctorCypher at yahoo.com
Tue Nov 21 16:16:01 EET 2000

Geia xara!

Prin merikes meres katevasa ton Mozilla (Milestone 18). Ola doulevoun
mia xara (an ekseresei kaneis to gegonos oti einai arketa pio argos se
sxesi me ton communicator. ftaine oi routines gia to debugging?). To
problima einai, oti thelw na egkatastisw to Plugin gia tin Java kai enw
exw katevasei apo tin selida tis sun to paketo Java 2 Runtime
Environment (SE) pou periexei kai to plug-in den kserw pws na to
egkatastiso. Sti selida tis sun iparxoun odigies egkatastasis gia ton
netscape 6 alla den fenontai na doulevoun. En tw metaksei kathe fora pou
paw na anoiksw mia selida pou apaitei java, o mozilla mou ypenthimizei
oti den exw to plug-in. De ginetai toulaxiston na diloso me kapion tropo
oti to jre einai egkatestimeno etsi oste na min xreiastei na to
ksanakatevasw? (kathe fora pou dexomai na egkatastisei to plug-in me
stelnei sti selida tis netscape kai prospathei apo kei na katevasei to
plug-in [14MB] !!).