netscape, icq, modem, etc etc

Αδριανός Παπαμάρκου perdikas at otenet.gr
Sat Nov 18 05:57:01 EET 2000

On Sat, 18 Nov 2000, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Γεια σας παιδιά. Έχω περίπου 400 προβλήματα στο Linux μου,

wow!....

> βελτίωση αργή και σταθερή και γιαυτό έχω όρεξη να ταλαιπωρούμαι με τις
> ώρες, παρόλο που τα deadlines με περιμένουν στη γωνία...

Διάβασμα θέλει αλλά αξίζει τον κόπο.

> 1) Κατά την λειτουργία του KDE βλέπω στην κονσόλα οθόνες ολόκληρες από
> το εξής μήνυμα: "KiKbd: X11 error: BadWindow (Invalid window parameter)"
> Να υποθέσω ότι δεν είναι φυσιολογικό... προέκυψε μετά από την

Εγώ τα έχω συνηθίσει. Τα αγνοώ. Δουλεύω 1,5 χρόνο στο KDE με όλα αυτά να
τρέχουν από πίσω και δεν έχω πρόβλημα.

> πραγματικά τα Ελληνικά (E11) δουλεύουν μια χαρά στο KDE. Μου κάνει
> κάποια κολλήματα το KDE και ίσως να έχουν σχέση με αυτό το μήνυμα;

Το ΚDE κολλήματα??? περίεργο... Που ακριβώς?

> 2) Αφού έσβησα οτιδήποτε σχετικό με Netscape, εγκατέστησα το
> Communicator 4.76. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι ως πρόγραμμα είναι πολύ πιο
> "φτωχό" σε σχέση με την Win-version. Τα boundaries των frames του mailer
> δεν μπορούν να ρυθμιστούν, history δεν υπάρχει, font scaling δεν
> υπάρχει...

Kαι history υπάρχει,  και fontscaling (αρκεί να διαλέξεις γραμματοσειρά που να
έχει "σκάλες"). Τα frames "κουνιούνται" -αν αυτό ενοείς- πιάνοντάς τα από κάτι
mouseολαβές (καλό?) τετράγωνες που έχουν στην άκρη τους και ο δείκτης απάνω
τους γίνεται μικρός σταυρός.

> επίσης όταν κλείνω ένα παράθυρο του Communicator μου κλείνει
> όλο το πρόγραμμα με όλα τα browser ή mail παράθυρα που είχα ανοιχτά!

Τώρα αυτό...  Υπάρχουν τρείς τρόποι να κλείσεις ένα παράθυρο netscape. Ο
ένας είναι με το File->Exit. Έτσι κλείνουν όλα τα παράθυρα και πανικοβάλεσαι.
Με τους άλλους δύο (δηλ. File->Close και πατώντας το Χ του παραθύρου) κλείνει
μόνο το τρέχον παράθυρο.
Αν δεν λειτουργεί σωστά το Close και το Χ έχεις πέσει σε πολύ buggy έκδοση.
Ξαναβάλε την άλλη που έχει το πακέτο σου.

> Πάλι παρακολουθώντας την κονσόλα από την οποία έχουν ξεκινήσει τα X,
> βλέπω τα εξής όμορφα:
> ERROR: /opt/netscape/plugins/cpPack1.jar.old : Invalid ELF header
> Can't load plugin /opt/netscape/plugins/cpPack1.jar.old. Ignored
> Συχνά σε αυτό το σημείο κολλάει και όλο το Communicator και κλείνει μόνο
> με kill -9

Ίσως κάποιο plugin δεν συνεργάζεται με την έκδοση 4.76. Βρές το και απόλυσέ το.

> προσπάθεια. Λειτουργεί όμως ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ αργά. Μιλάμε για ταχύτητες σε
> browsing σελίδων της τάξης των 150bytes/sec, με μερικά ξεσπάσματα
> κανονικής ταχύτητας (γύρω στα 4ΚΒ/sec). Download μεγ'αλων αρχείων κάνει
> σχεδόν κανονικά, αλλά στο browsing είναι απελπισία! Σας έχει τύχει κάτι
> παρόμοιο;

Ναι σε Mandrake και έβαλα ένα πιο καινούριο ppp (ή πιο παλιό δεν θυμάμαι) από
RedHat και λύθηκε.
Πριν κάνεις κάτι τέτοιο κοίτα αν έχεις δηλώσει σωστά nameservers. Αν όχι βρές
τα και δήλωσέ τα (προτείνω να βάλεις 2 από δαύτα).

> 4) Τέλος, χρησιμοποιώ το ICQ από τα Win και συνδέομαι στον server
> login.icq.com σε port 2900, επειδή αυτό το port δεν το έχουν πάρει
> χαμπάρι από το πανεπιστήμιό μου και δεν το έχουν μπλοκάρει ακόμα. Κάτι

Κυκλοφορούν πολλά προγράμματα ICQ και τα περισσότερα είναι δωρεάν. Μερικά
έχει και το SUSE σου . Κάποιο θα σε βολέψει.
Καλό ψαχούλεμα...

Ελπίζω να βοήθησα...