Netscape6

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Nov 17 14:14:01 EET 2000

In message <Pine.GSO.4.21.0011171133070.10946-100000 at raptor.ukc.ac.uk>,
    Makis Saridis <ps40 at ukc.ac.uk> wrote:

> Geia,
>
> Sxediazw na kanw install to Netscape 6 kata to mesimeri, alla
> ap'oso diabasa den prepei na eisai o monos pou tou crasharei.
> Gia rikse mia matia:
> http://one.digital.cnet.com/cgi-bin1/flo?y=eBHt0CF1Tj0k0dLoc

Ton egkatesthsa prin apo 1-2 meres kai de nomizw oti aksize ton kopo.

Ta nightly builds toy mozilla einai arketa pio sta9era, an kai
ligo pio "baria". Epishs doyleyoyn me to java .xpi toy netscape6,
opws kai me to plugin ths java2 1.3 (j2sdk-1.3 fcs apo to
blackdown.org, exei kai debs gia to potato!). Sxolia gia ta nightly
builds yparxoyn edw: http://www.mozillazine.org/build_comments/
Ayto ths 15/11 de moy exei crasharei akoma :-O

Akomh, to slashdot eixe 1-2 syzhthseis gia ton mozilla teleytaia,
me merika endiaferonta sxolia...

> On Thu, 16 Nov 2000, Atnonis Stylianou wrote:
> > Ehi kanis dokimasi to final version tou netscape 6
> >
> > To eho dokimasi  pano se  linux kai windows alla san Beta fenete. Kani
> [snip]
> >
> > Antonis
>
> --
> Makis Saridis --syntoma kai se fortran version.
> %fortune
> Please don't copy this message into your .signature file!
> %

Rgds,
sb.
--