procmail erwthsh

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 15 14:10:01 EET 2000

On Wed, Nov 15, 2000 at 01:40:26PM +0200, Kapanidis Dimitris wrote:

>   Pws exei h katastash: O mail server (pou exei sunh8ws kai topika tis
> perioxes, h pairnei me NFS opws swsta eipes to /home)

gi auto milhsa gia NFS :)

>   Opote, prin apoluseis kanenan admin, psa3e ligo to zhthma...

[1] eironeia einai kati pou den prepei na to xrhsimopoiw se auth th lista,
    den tin katalabainei kaneis.
[2] eironeia einai kati pou den prepei na to xrhsimopoiw se auth th lista,
    den tin katalabainei kaneis.
[3] eironeia einai kati pou den prepei na to xrhsimopoiw se auth th lista,
    den tin katalabainei kaneis.
[100] eironeia einai kati pou den prepei na to xrhsimopoiw se auth th lista,
    den tin katalabainei kaneis.

- giorgos