network monitoring

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue Nov 14 19:09:01 EET 2000

On Tue, Nov 14, 2000 at 06:00:28PM +0200, FLYB wrote:
> POS NA KANO INSTALL TO TCPDUMP EXO REDHAT7.0
> PREPEI NA EXO KARTA DYKTIOY I OXI KAI AN EINAI TO KALITERO GIA NETWORK
> MONITORING SE PPP SYNDESEI EXO DIABAZEI MAN ALA OTAN PAO rpm --rebuild
(edo thimithikes oti eihes to caps lock on???)
> tcpdump-3.4-29.src.rpm moy leei can't open directory otan pao rpm -qi
> tcpdump mou bgainei kanonika
> oti yparxei se src morfi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> to tcpdump diabazei mono to header!!!!!epeidi eimai ligo asxetos ayto
> symainei oti den diabazei oles tis leptomeries enos protokoloy??
> to ipchains kanei to idia
> ta arxeia tar.gz pos kaneis install????????

Sta cd tou redhat tha vreis sigoura to tcpdump se binary rpm morfi,
einai perito na sou po pti ayto pou katevases einai to source tou
tcpdump se rpm.

To mono pou mporeis na kaneis me to tcpdump se PPP sindesi einai
na katagraphei tis sindesis pou kaneis esi i dehese.

Kalitera na protimiseis kati pio eidikeymeno se ayto ton tomea
opos to snort (shetika vary) i kai to pio light ippl.
Ayta tha ta vreis SIGOURA se binary rpm paketa eite sta cd tou redhat
eite se kapio rpm repository (rpmfind?).

To ipchains einai PACKET FILTER diladi FIREWALL, apo oti katalava sou
eipan 2-3 programmata pou kanoun KAI katagraphi sindeseon kai ta emplexes.

Ta tar.gz einai gzipped (simpiesi gzip) tarballs (paketarei polla arheia se 1),
opos katalavaineis mporoun na periehoun otidipote (opos kai ta .zip),
sixna omos hrisimopoiounte gia dianomi programaton se source morfi, ta aposimiezeis
etsi: 'tar -zxf arxeio.tar.gz'  (.tar.gz == .tgz), meta tha yparhei kapio INSTALL
io README arheio keimenou gia perissoteres plirofories.

Loipon jekatharise ti pragmatika thes kai apantise sti lista.

Filika Fanis