Diskless PC Setup

Achilleas Kotsis akots at cslab.ntua.gr
Mon Nov 13 04:31:00 EET 2000

"Antonis Malihutsakis" <linux at malihu.gr> wrote in message
news:mailman.973260962.11587.linux-greek-users at hellug.gr...
> θα γίνεται στον NFS Server? Κάτι έχω δεί όπως το kickstart αλλά δεν νομίζω
> οτι είναι αυτό που ζητάω (ίσως να χρειαστεί και αυτό για την
αυτοματοποίηση
> των ρυθμίσεων του δικτύου)...

Gia to diktuo 8a sou proteina na xrhsimopoihseis DHCP, anti na exei ka8e
workstation tis ru8miseis tou statically sto /etc .
Epishs an den 8eleis na kaneis 3exwrista install se ka8e mhxanhma, mporeis
na kaneis export ta /bin , /sbin , /lib , /usr tou server sta workstation
sou me NFS, kai na krathseis mono 3exwrista /etc kai /var. To export mporeis
na to kaneis kai read-only.

--
Achilleas Kotsis a.k.a. Achille
Webpage: http://surf.to/akots