kernel

Alexandros Papadopoulos A.Papadopoulos at Bradford.ac.uk
Wed Nov 8 22:09:01 EET 2000

Geia sas paidia.

Prospa8wntas na egkatasthsw tous teleytaious drivers ths ALSA gia thn
karta mou, to "make" kollhse me to ekshs mhnyma:

Error: Enable the OSS soundcore multiplexer (CONFIG_SOUND) in the kernel

kai fysika ekane abort.

Ayto gia kapoion ths terastias empeirias mou manteyw oti shmainei
recompilation tou kernel. Kai erwtw: Aksizei na kanw recompile, h na
dokimasw na balw neotero pyrhna apey8eias?

8a to dialysw pou 8a to dialysw, toulaxiston na aksizei h prospa8eia.
Epishs opoiodhpote link sxetika me egkatastash pyrhna (ektos apo ta
HOWTO kai to www.linuxnewbie.org) 8a boh8ouse!

Perimenw tis gnwmes sas
Al