Fax Server kai alla (arxarios)

Aristides Kontogeorgis kontogar at math.uch.gr
Wed Nov 8 14:22:01 EET 2000

Στις Τετ 08 Νοε 2000 11:40, γράψατε:

>  P.S. (me ekneyrizei to gegonos  oti to RAM to opoio thewrhtai to
> epikratestero periodiko ston xwro
> -kata thn tapeinh moy gnvmh - enw exei monimh sthlh gia ta Mac gia to Linux
> tipota !!!)
> Xerei kaneiw ean exei ginei kati gi ayto sto parelthon ???

Ena megalo pososto twn esodwn enos periodikou
ofeiletai stis diafhmhseis.  Endexomenws h microsoft
na askei kai emmeses pieseis  sta periodika na 8apsei to linux.
Apo to linux ena periodiko den exei esoda apo diafhmhseis.
Apo thn allh meria  to sugkekrimeno periodiko eixe
kai ar8ro ton prohgoumeno mhna me titlo
"h ellada pshfizei microsoft" pou aforouse sta
apotelesmata episkepsimothtas tou gnwstou proctal ths.
Symperisma: apo ena dhmosiografiko organismo pou
einai synonhmos ths "dialokhs" sthn ellada mhn perimeneis
kai polla.

--
Aristides Kontogeorgis
kontogar at math.uch.gr