C compilation

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Nov 6 11:03:00 EET 2000

On Mon, 6 Nov 2000, Simos Varelakis wrote:

> Kalhmera kai kalh evdomada se olous..
>
> Epeidh teleytaia fora poy egraca kwdika se C htan Borland C,
> mhpws mporei kanenas  na moy pei poia einai ta vhmhata gia
> na kanw compilation se linux (mandrake 7.0)
> a) dokimasa me gcc filename.c kai den evlepe ta .h (ex stdio.h)
> b) Meta thn dimiourgia tou object pws ftanw sto ektelesimo ??
>

> Eyxaristw ex twn proterwn
>
> Simos
>
> --

Geia sou Simo,
a) mono ean den exeis engatasthsei swsta ton compiler den 8a sou blepei
   ta default includes. To #include <stdio.h> panta 8a douleyei...
b) gcc filename.c -o filename; kai sou ta kanei ola-se-ena.
   ean paraleipseis to filename 8a to bgalei sto arxeio me onoma "a.out"

HTH,
Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self