XKB & Windows

Panayotis Katsaloulis teras at Daidalos.teras.gr
Sun Nov 5 18:06:01 EET 2000

Στο παρελθόν είχα πει:
> Να θυμίσω πως στα win δεν μπορείς καν να γράψεις ΐ ή ΰ ;

... και είχα πάρει την απάντηση:

από τον Nikos Kavourinos eos at forthnet.gr

Επειδή αυτό με προβλημάτισε (αν και καθυστερημένα) το ψιλοέψαξα λίγο.
Λοιπόν απ'ότι είδα με [ALT]+[;] στο Word όντως βγάζει το ΰ.
Οπουδήποτε αλλού όχι (π.χ. wordpad που δοκίμασα).
Για μένα (που το Word ΔΕΝ EINAI λειτουργικό), αυτή η λύση δεν με ικανοποιεί.

Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω:)

Οπότε επιμένω στην αρχική μου θέση πως τα windows _εξακολουθούν_ να μη βγάζουν
ΰΐ.

ΥΓ:
H κατάσταση με το ελληνικό πληκτρολόγιο είναι σχεδόν τελειωμένη.
Σύντομα θα υπάρχει και «επίσημη» ανακοίνωση :)

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: