Diskless PC Setup

Antonis Malihutsakis linux at malihu.gr
Fri Nov 3 16:16:00 EET 2000

Καλησπέρα σε όλους,

Προσπαθώ να στήσω κάποια diskless workstations. Μέχρι στιγμής έχω κατεβάσει
το etherboot, και έχω φτιάξει μία δισκέτα η οποία ξεκινάει την κάρτα μου.
Έχω στήσει BOOTP και TFTP, και με το mknbi-linux έχω δημιουργήσει έναν
net-bootable πυρήνα.Επίσης τρέχει NFS Server απο τον οποίο μπορώ και δίνω το
root filesystem στο diskless pc. Όλα καλα και ωραία θα μου πείτε... αλλά...
΄για να το κάνω αυτό έκανα μία εγκατάσταση και μετά έπιασα και έριξα όλο το
filesystem στο NFS export partition του diskless pc. Επειδή βέβαια αυτό δεν
είναι καθόλου χρήσιμο και καθόλου λειτουργικό... μήπως ξέρει κανείς πώς
μπορώ να ξεκινάω απο floppy ή απο την κάρτα δικτύου μία εγκατάσταση η οποία
θα γίνεται στον NFS Server? Κάτι έχω δεί όπως το kickstart αλλά δεν νομίζω
οτι είναι αυτό που ζητάω (ίσως να χρειαστεί και αυτό για την αυτοματοποίηση
των ρυθμίσεων του δικτύου)...
Τώρα αν σας μπέρδεψα ή αν τα μπέρδεψα εγώ παρακαλώ διορθώστε με... ;-)

Ευχαριστώ πολύ
Αντώνης Μαλιχουτσάκης