Γενική Βοήθεια! SUSE 6.4

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Nov 1 19:21:01 EET 2000

On Τρι, 31 Οκτ 2000, pbaltzop at cheng.auth.gr wrote:
> Για σας παιδια.

> Έχω εγκαταστήσει εδώ και λίγες μέρες την SUSE 6.4, και αν και έχω

> ενθουσιαστεί, αντιμετοπίζω μερικά προβλήματα.

>      1. Το EPSON COLOR STYLUS  480 μου δεν αναγνωρίστηκε

Ε, καλά. Δώσε με το χέρι τις παραμέτρους του στο YAST2. Ή τουλάχιστον πες του
σε ποια πόρτα να ψάξει (99,99999% στη /dev/lp0). Πάντως μην τρελείνεσαι. Δεν
αποκλείεται και να μην υπάρχει καθόλου υποστήριξη για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Διάλεξε ένα παραπλήσιο, πάντα με το χέρι.
>      2. Αν και είναι
εγκατεστημένο το Staroffice και το wp, ΔΕΝ ΤΑ
 > ΒΡΙΣΚΩ! ούτε στο KDE, ουτε στο
GNOME, ουτε πουθενά!!! (πρεπει να είναι
 > κάπου).

Για το StarOffice πρέπει να δώσεις soffice σε κάποιο xterm, για να ολοκληρωθεί
η εγκατάσταση. Μετά πάλι με soffice θα εκτελείται κανονικά.
Κάτι αντίστοιχο παίζει και με το wp, μου φαίνεται ότι πρέπει να δώσεις wpinst.