1)xawtv 'make' error

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Wed May 31 23:04:14 EEST 2000

In article <39355CB0.B3BF4640 at hotmail.com>,
	Pipilas Kon/nos <anelentos at hotmail.com> writes:
>   Telika den katafera  na balo to bttv (h8ele ena akoma paketo  -to i2c-  poy den
> mporesa na egatastiso sosta).Ebala omos to kwintv kai otan to etrexa edeixne
> kanonika eikona.Den eixe omos hxo(exo SB 64 kai eixe ry8mish gia ton hxo "mono"
> xoris na mporo na balo thn ry8mish "stereo") kai den mporoysa na allaxo
> kanalia(deixnei panta to kanali poy exo  afhsei apo to programma toy BEOS)

Koita na deis, to i2c to exeis hdh sto systhma soy, alla se palioterh version.
Ayto akribws htan kai to 9ema poy e9i3a sto prohgoymeno posting.

Pantws epeses sthn gnwsth pare3hghsh toy xawtv : to xawtv einai kai programma gia na
blepeis thleorash kai exei kai toys drivers se periptwsh poy den toys exeis.
An exeis pantws kernel 2.2 toys exeis (profanws, alliws den 9a eblepes thleorash).
Akoma kai xwris toys drivers poy dinei to xawtv thleorash mporeis na deis.
Kai egw etsi to exw.

Twra gia ta alla problhmata:

Gia na mporeis na allazeis kanalia prepei na exeis ekkinhsei kai toys drivers gia to tuner,
poy dystyxws (den prepei na einai bug - para feature) toys 3ekinas 3exwtista.
Synh9ws ena
modprobe tuner
einai arketo. Gia ton hxo _prepei_ na akous hxo. Exeis dokimasei na baleis akoystika kat'ey9eian
sthn e3odo poy dinei h TV karta; An kai pali den akoys isws exeis apo ekeines tis kartes poy
(pali) prepei na ekkinhseis 3exwra toys odhgoys gia ton hxo (opws p.x. h WinTV Radio).

Synopsizontas, na ti exw sto diko moy arxeio /etc/modules.conf (mazi me apeira alla fysika),
gia na pareis mia idea. Dwse idiaiterh prosoxh sto pre-install

pre-install bttv         modprobe -k msp3400 ; modprobe -k tuner
options bttv            radio=1

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine