Re: Βιβλίο Προγραμματισμού για μαθητή Γυμνασίου

Steve Stavropoulos steve at master.math.upatras.gr
Wed May 31 13:50:15 EEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Manos Spanoudakis wrote:

> "Costas Barakitis" <bcostas at gamesoverdose.com> wrote in message
> news:3934CD97.9CB7BB09 at gamesoverdose.com...

> Domi kai logiki alilouxia !!!

Eisai sigouros pws diabases to biblio gia to opoio milame?

Prokeitai gia to teleio biblio gia ayton pou 8elei na ma8ei C. Ta e3hgei
ola me akribeia kai xwris perrita logia.
 Mia enstash exw mono gia thn ellhnikh ekdosh tou h opoia einai
AKATANOHTH. Htan mia odynhrh empeiria gia mena h prospa8eia na th
diabasw. Htan gemath apo akatanohtes ellhnikes le3eis kai anakribies
sxedon se olh thn ektash tou bibliou (10-15 selides diabasa alla den
pisteyw oi ypoloipes na htan kalyteres).