Scripting for X

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue May 30 12:51:46 EEST 2000

On Mon, 29 May 2000, Kekes Stamatis wrote:

>  Ayto file mou ginetai me tin entoli :
>  ps -xa|grep "X "

[vennea:~] alexios$ (ps -xa|grep "X ") && echo True
 1609 pts/0    S      0:00 grep X
True

  Afth th stigmh trexw X, kai to chain epestrepse true. O X server mou
legetai XF86_SVGA, kai to "X " den me pianei. Alla, sxedon tyxaia (race
conditions), to grep pianei ton eafto tou, opote isxyrizetai oti trexw X
akoma kai otan eimai sthn konsola.

  O pio fysikos tropos einai aftos pou anaferthike allou, na koitakseis gia
thn metablhth $DISPLAY. Fysika mporeis na dwseis timh sth metablhth kai
xwris na trekseis X, alla "UNIX gives you enough rope to shoot yourself in
the foot". Ara h lysh einai kompsh. :-)

A.