KDE desktop & Right click

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue May 30 00:58:04 EEST 2000

On 29-May-00 Leonidas Tzimis wrote:
> Οταν μπαίνω σαν απλός χρήστης ... όλα καλά. Οταν μπαίνω σαν root
> εμφανίζεται μόνο το <Φάκελος> και τίποτα άλλο. Που πήγαν οι υπόλοιπες
> επιλογές ? :(

Gia kathe xristi yparxoun diaforetika settings
Olla briskontai katw apo to ekastote $HOME/.kde kai
$HOME/Desktop
Eite ta kaneis copy sto home tou root, eite
an ta theleis global ta bazeis sto $KDEDIR/share
(psakse ligo katw apo ayta ta dirs na deis ti
periexoun kai tha katalabeis ti na kaneis copy)

<flame>
Kai - prwsopiki apopsi - afou eisai kainourgios sto
xwro, kala kaneis kai douleueis me kde,
kai oxi me windowmaker :-))
</flame>

I.Ioannou <roryt at hol.gr>