ntp servers in greece

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon May 29 12:03:51 EEST 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 29 May 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: ntp servers in
greece":

 >> ellada.. yparxei kanena GPS pouthena allou?
 L> Υπάρχουν στην ΔΕΗ αλλά δεν είναι ούτε μπορούν να είναι, για
 L> λόγους ασφαλείας, σε κοινη χρηση, οι υπολογιστές αυτοί δεν
 L> είναι στο internet.

Exoume apeira sto ITSAK alla otan toys proteina na baloume ena panw s'ena
ypologisth gia NTP server, me koitousane perierga.

--
Christos Ricudis

Mother do you think DJ ART sux?
Mother do you think he tries to break our balls?
ooooooohhhhhh baby....
"uuuummmm mother, I think I'll build him in a wall..."