Perierga minimata kata tin ekinisi tou KDE

John Aggelis madgreek at freemail.gr
Mon May 29 01:33:41 EEST 2000

N&J wrote:

> gia xara,
> Kata tin egatastasi otan me rotise gia keyboard layout, ebala greek.
> Ta minimata lathus pu mu emfanizei simenei oti den boro na xrisimopiiso
> ellinikes grammatoseires?
> An nai pos mboro na tis xrisimopiiso?
>
> euxaristo

Συγνώμη για το μεγάλο quote. Δεν θα ξαναγίνει στο μέλλον.

Τα Ελληνικά αυτά είναι για την κονσόλα. θα πρέπει να πας μέσα από το
Yast System administration - Change configuration file και να αλλάξεις
τα:

RC_LANG = el_GR
RC_LC_ALL = el_GR
ROOT_USES_LANG = yes (προαιρετικό)
LANGUAGE = greek

Μετά από ένα reboot θα πρέπει να βλέπεις ελληνικά στην κονσόλα. Το
πληκτρολόγιο αλλάζει με αριστερό ALT και Shift (σελ. 397 του
εγχειρίδιου).

Για να έχεις ελληνικά στα Χ θα πρέπει να εγκαταστήσεις τις ελληνικές
γραμματοσειρές του έρχονται με το πακέτο. Μέσα από YAST Choose Install -
Change/create configuration και από το series xap νομίζω βάζεις τις
ελληνικές γραμματοσειρές. Ψάχτω λίγο δεν θυμάμαι το πακέτο γιατί δεν έχω
τα cd για να σου ποιο είναι ακριβώς το series. Μέσα από το KDE σετάρεις
σωστά το International keyboard και έχεις ελληνικά.
(σελ. 83 εγχειριδίου).

Ελπίζω να βοήθησα.

--

John Aggelis