Spooler Filter

DJ Art djart at freemail.gr
Fri May 26 23:03:39 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

Ευχαριστώ Βασίλη :)

>   Δεν ξέρω για το lpr, αλλά το lprng

Άστο .... με έχεις ήδη πείσει !!! ;-D

> #!/usr/bin/perl

[σε συνδυασμό με ... =>

>   Γενικά η awk δεν σου κάνει ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη περίπτωση,

Δεν το είπα στο πρώτο mail για να μην με "πάρει καμιά μπάλα από κάτω"
;-) Ναι το ξέρω, με perl θα είχα τελειώσει.

Είναι για το γαμώτο, όμως. Δεν μπορεί να λέμε πως η awk είναι για text
και για reports (και να τα γράφουμε και στο MAGAZ [ούπς !!!! μην κοιτάτε
please οι υπόλοιποι ;-D] !!!) και να μην της δίνουμε έστω και κάποιες
λίγες ελπίδες ..... :-)

(έπειτα, δεν έχω "διαβάσει" perl. Θα αρχίσω να ψάχνομαι (με "ανοιχτό
βιβλίο" ;-))

>   (Αλλά πάλι, γιατί απλά δεν βάζεις ένα sh να ησυχάσεις; Τόσο >σημαντικό το θεωρείς το banner;)

Δεν το θεωρώ σημαντικό. Είχα λίγο χρόνο, έπεσε στα χέρια μου και ο
παλιός μου ο dot matrix και είπα να "παίξω λίγο" :-))

Anyway .... thanks !!!
(άντε να μάθω και perl :)