Dosemu help & ....

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed May 24 19:13:26 EEST 2000

On Wed, May 24, 2000 at 01:21:03PM +0100, Panagiotis Voudouris wrote:

> Poia xara? Me dosemu exeis ena para8uraki me xdos kai alla 10 gia na
> kaneis diafora kolpa pou de 8a ta ekanes oute se 10 meres sto DOS.

8a ekplageis alla to DOS, analoga me thn etairia apo opou to agorazes
n' ta utilities pou xrhsimopoiouses, sou epetrepe na exeis polla
DOS shells anoixta.

An ebales Linux gia na exeis polla dos windows anoixta, la8os dromo
diale3es 8a elega.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --