root file system errors

Pipilas Kon/nos anelentos at hotmail.com
Wed May 24 12:14:30 EEST 2000

molis phga na xekinhso xthes to linux, ka8os arxikopoioyse tis syskeyes,
moy
petaei molis kanei exetash sto dev/hda5 (poy exo to linux) "root file
system errors".
Meta arxizei na kanei diaforoys elegxoys kai sthn o8onh blepo diafora
stoixeia
opos : Duplicate or bad blocks in use!,there are 2 inodes with
duplicate/bad blocks
dev/hda5: File /etc/HOSTNAME (inode #68422) has 1 duplicate block shared
with 2 files: /dev/hda5: <filesystem metadata>
          /dev/hda5: /etc/mtab
kai meta leei:
UNEXPECTED INCOSISTENCY;RUN fsck MANUALLY (ie without -a or -p options)
***An error occured during the file system check
telos me protrepei na grapso ton kodiko root(opoy kai me bgazei kanonika
sthn konsola) h na pathso Ctrl+D (opoy moy kanei epanekinhsh)
Ti 8a mporoysa na kano?(ap' oti katalabate den eimai kai eidhmonas alla
an moy dinate merikes symboyles 8a sas hmoun ypoxreos)