Lilo+1024+redhat 6.2

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Tue May 23 18:48:58 EEST 2000

In article <Pine.LNX.4.10.10005231316580.5053-100000 at ns.eex.gr>,
	bolis at eex.gr (Spiros Bolis) writes:
> Paides geia xara,
> To mono poy moy menei na kanw (ap ayta poy exw skeftei) einai na ftia3w mia rescue-boot disketa me to kainoyrgio LILO poy den exei periorismoys typoy 1024 kai na dokimasw ekeino to free grafiko boot manager poy mallon to phre to mati moy sth lista an den kanw lathos priv kana mhna...

An kai den to exw dokimasei o idios proswpika, an eixes diabasei ta archives (xexe)
9a eblepes pws h nea ekdosh toy lilo yposthrizei panw apo 1024 kylindrous :)

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine