routing wins dns lan samba (ligo apo ola telika...)

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Tue May 23 16:00:06 EEST 2000

μαλλον τα εχω μπλέξει λίγο...

Εχουμε 4 lan (τα 3 ειναι μικρα...πολυ μικρα 4-6
υπολογιστες το καθενα μεχρι στιγμής)

Σε καθε ενα απο τα μικρα (μονο win98 εχουν) υπάρχει και
ενα router (μικρο και ανίκανο) που εχει και dhcp και περιμένει
για dialin. Το καθε lan ειναι σε αλλο 192.168.χ .Οταν ο router
του μεγάλου lan (το μονο lan  με linux) καλέσει καποιο απο τα
άλλα , ολα τα win98 μηχανακια κοιτιουνται γλυκά μονο με τα
νουμερα τους (τα 192.168.1.χχχ βλεπουν μεσω του find-->computer
ολα τα 192.168.4.χχχ). Πετάχτηκα μεχρι τον Παπασ. και κοιταξα
λιγο στο samba διαφόρων.. ολοι λένε οτι πρεπει να εχεις domain
browser σε καθε subnet...
Δοκιμασα να βαλω τα ονοματα και ip των αλλων lan στο hosts του
μεγάλου, κοιταξα λίγο για wins και μάλλον θα μου τα μπλέξει
περισσότερο. Σκευτικα να γυρίσω ολα τα lan σε ενα subnet αλλα
θα ανοιγουν τα router απο τα broadcast των "nmb" - η οπως αλλιως
μπορει να λέγεται η διαδικασια resolving και election στα win-
Οποτε να καταλήξω.. 4 διαφορετικων subnets lans με χαζα router στο
καθένα.. πως μπορώ να εχω αλλο workgroup για το καθένα με μονο ενα
master browser στο ενα απο αυτα ... (μην μου πειτε να αλλαξω router..)

tanks
--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος