idio port modem kai mouse

machine22 asdjim at x-treme.gr
Sun May 21 14:36:03 EEST 2000

Παιδιά ευχαριστώ για την βοήθεια αλλά δεν κατάφερα τίποτα.αν πειράξω τα irq
του mouse μετά δεν δουλεύει το mouse ενώ αν το βάλω στην άλλη σειριακή δεν
δουλεύει το modem. Δοκίμασα ένα εξωτερικό modem φίλου μου και μπήκε στην
ttuS1 και δούλευε κανονικά.Μαλών θα κοιτάξω να βρω άλλο modem να ησυχάσω.
ΥΓ. Δοκίμασα να βάλω ποντίκι PS2 αλλά μετά δεν δούλέυε το modem πάλι

news:slrn8iaon4.fp.el97165 at localhost.localdomain...