Anaba8mish pirina me problimata diskou.

Nick Ntarmos darmnik at isc.tuc.gr
Sun May 21 01:59:42 EEST 2000

Geia xara.

On Sun, 21 May 2000, Sidiropoylos Athanasios wrote:

> (Re mpas kai fteei to oti eixa balei thn ypostirijh tou VIA chipset tou
> motherboard mou gia na exw UDMA diskous ????????? )

An kai den mas les tipota gia ton ypologisth sou (epe3ergasths,mhtrikh
ktl.), 8a soy proteina na anaba8miseis to Bios ths mhtrikhs. Paromoia
problhmata eixe antimetwpisei teleytaia kai kapoios filos moy me mia
mhtrikh me ALi chipset kai 2.2.15pre9, kai afotoy anaba8misame to Bios,
ola doyleyoun roloi...

Ta leme...

--
 Ntarmos Nikos.