LITELINE & linux

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Tue May 16 12:12:52 EEST 2000

> Mallon 8a ypoferw me Windows mexri na mazepsw xrhma gia PCMCIA =) Opws kai
> na'xei, poia karta proteinete?

Θα υποφερεις αρκετα μια και δοκιμασα το laptop με windows 98 και κυριολεκτικα
σερνοτανε. Τα 32ΜΒ ειναι λιγα για να κανεις την δουλεια σου ανετα.
Εγκατεστησα : WINFAX 9, OFFICE 97 και full installation  των windows 98.  Μια
αναβαθμιση κατα 64ΜΒ που ρωτησα θα μου στοιχιζε γυρω στις 60.000 δρχ με ΦΠΑ και
γυρω στις 15 ημερες αναμονη μεχρι να ερθει η μνημη στην Ελλαδα.  ( Φυσικα ολα
αυτα απευθυνονται για ανταλλακτικα της TOSHIBA).

Η καρτα PCMCIA που χρησιμοποιω (και εχω αψογα αποτελεσματα) ειναι μια LINKMATES
FM 560 ( Η αγορα της κοστισε 50.000 δρχ πριν ενα χρονο).

> Xm... Egw me tis Ensoniq Sound System kartes hxoy eixa ews twra poly kalh
> empeiria. Oles oi ay8entikes ESS kai oi ESS se Soundblaster PCI 128
> doylepsan apsoga.

Ισως να δουλεψει απλα εγω δεν το ξερω.....

> Egw skeftomai gia Slackware 7.0, ante RedHat 6.1. Meta sas parataw kai
> gyrnaw sto BSD =)
====

φιλικα
Νικος Λαδης