LITELINE & linux

DJ Art djart at freemail.gr
Tue May 16 11:46:30 EEST 2000

Nikolaos Ladis wrote:

> Eisai sigouros gia tin diefthinsi pou edoses?
> Dokimasa na pao sto site alla den ta katafera

Δεν πήγα να κοιτάξω αν το site τελικά δουλεύει, αλλά ..... κάνε και εσύ
κάτι :-))) (αν και νομίζω πως είναι σωστή η διεύθυνση :)

Σου είπε www.linmodem.org. Γιατί μπορεί να μην δουλεύει ???

1) Είτε το site ήταν temporarily off οπότε ξαναπροσπαθείς later,

2) Είτε είναι λάθος η διεύθυνση.
(εδώ σηκώνει πολλά !!! ==> κάνεις ένα host www.linmodem.org, να δείς αν
υπάρχει ΙΡ πίσω από τη διεύθυνση, μετά κανα ping να δείς αν
ανταποκρίνεται κλπ κλπ ..... )

Ας πούμε πως τελικά η διεύθυνση είναι λάθος. Δεν υπάρχουν και πολλές
επιλογές, η σωστή θα είναι μία από τις:

www.linmodem.org
www.linmodem.com
www.linmodems.org
www.linmodems.com

Αυτά !!! :-))

(Φιλικά πάντα) :-)

(Ναι, φαίνεται πως ασχολούμουνα όλη μέρα χθές με το FAQ, έ ??? ήταν ένα
παρόμοιο thread που έχει μπεί και στα ricudis-best-off. Γύρω στο Φλεβάρη
του '98. Κάποιος ρώταγε τον Ricudi για ένα πρόγραμμα-αρχείο. Και του
λέει ο ricudis: "ε, κάπου στο sunsite είναι". Ξαναρωτάει ο άλλος: "πώς
λέγεται το αρχείο, και πού ακριβώς είναι". Ε, απαντάει ο Ricudis:
"λέγεται fetchmail-κάτι-κάτι και είναι κάπου μέσα στο sunsite. Ε, ψαξε
παντού, γιατί για να σου πώ ακριβώς που βρίσκεται, πρέπει να ψάξω ΕΓΩ
παντού. Οπότε, ψάξε ΕΣΥ παντού ......." :-)))

Η ιστορία επαναλαμβάνεται ....

(και πώς φαίνονται τα πλεονεκτήματα του faquer !!! ;-)) Δεν είναι τελικά
και τόσο μονότονη δουλειά, πέφτει και πολύ γέλιο ... :-))
ιδιαίτερα όταν συναντάς τα fortunes και βλέπεις ολόκληρο το thread: πώς
ξεκίνησε και πώς κατέληξε :-)) (παραδείγματα πρός αποφυγήν, xexe)
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |