pine

Nikolas Kallianiotis nkal at pathfinder.gr
Sun May 14 16:25:38 EEST 2000

Vaggelis Tsimpinos wrote:

> eida oti sto pine iparxei to inbox alla den mporeis na doseis server gia
> pop account....
>
> mporo na vlepo ta mail moy meso toy pine kai an nai pos??

Mia proxeiri lysi einai ayti pou dokimasa ki egw ....
Xrisimopio to Fetchmail to opoio to exw valei na sikonete mazi me to
ip-up (mesw pppd diladi) kai na menei load san deamon me parametro na
psaxnei gia new mail kathe 10min p.x Ayto douleyei me tin seira tou
xrisimopiontas to local delivery mail systen diladi to procmail. Apo
default ayto sou apothikeyei ola ta e mail sto mailbox tou user pou
kaneis login p.x emena ta apothikeyei sto mailbox tou root. To fetchmail
exei dynatotita na lamvanei mail apo polla pop account ayta kathos kai
alles parametrous tou fetchmail ta orizeis sto fetchmailrc (mporei na
vriskete sto home directory sou san hidden arxeio).

se mia grammi sto ip-up

fetchmail -d 300 (diladi kathe 5min)

epeita gia na to kaneis unload otan kaneis kill to pppd sou
sto script ip-down

fetchmail -q

ayta... elpixzw na voithisa

Nikolas