sendmail problem.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun May 14 01:38:27 EEST 2000

On Sat, May 13, 2000 at 08:30:24PM +0300, Plagianakos Vassilis wrote:

> E-mail megalytera apo ~20Kb den feygoyn pote apo thn mail queue. Den
> exw kanei tipota trelo sto sendmail.cf kai to problhma emfanisthke
> 3afnika se > enan apo toys mail servers moy, poy den kanei kaneis
> login.

>     Mail Queue (2 requests) --Q-ID-- --Size-- -----Q-Time-----
> ------------Sender/Recipient------------ EAA02162* 35298 Fri May 12
> 04:24 MAILER-DAEMON (vpp at math.upatras.gr... reply: read error from
> nic.upat)

Exeis balei smart host to nic.upatras.gr ?

Mporei autos na sou kobei to mail otan jepernaei kapoio sugkekrimeno megethos,
kai kala mou gia na apofugei ton forto tou susthmatos.  An den exeis balei
smart host to nic.upatras.gr gia koita to ligo.. sou kanei tetoia xaza mono me
to nic.upatras.gr h kai me alla mnxanimata.  An exeis balei smart host to
nic.upatras.gr kai upopsiazesai oti ekei einai to problima.. epikoinwnhse me
ton mail admin tou upatras.gr :>