Problem w/ Netscape

Manolis Tzanidakis tzanid at otenet.gr
Fri May 12 14:39:33 EEST 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> In article <391AF9C2.A095472C at otenet.gr>,
>         Manolis Tzanidakis <tzanid at otenet.gr> writes:
> > Kalispera,
> > exw Mandrake 7 (apo RAM) & mexri protinos eixa to Nescape 4,7 poy edine
> > to Mdk kai ola doylevan roloi. Perasa to Netscape 4,72 (w/128bit
> > encryption) kai twra den exw java. Sta Preferences sto
> > Navigator/Applications sto Javascript Program & Conifg anaferei
> > unknown/prompt user. Phgainontas sto Edit... den mporw na epile3w to
> > 'Navigator'. Dokimasa na 3anaperasw to 4,7 alla kai m' ayto ta idia.
> > Please an mporei kapoios na me voi8isei 8a to ektimousa ka8ws
> > anagkazomai na xrhsimopoiw Windows gia web...
> >
> > Filika,
> > Manolis
> >

> 9a soy proteina na prospa9hseis na sbyseis o,ti exei sxesh me netscape apo to
> systhma soy, afoy krathseis backup to bookmarks.html kai o,ti allo krineis
> aparaithto kai na to 3anabaleis apo thn arxh.
> Einai brute force texnikh alla sxedon panta doyleyei :)
>
> --
> Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
> * Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
>     Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.

Thanx gia tis odhgies. To exw kanei hdh 3 fores ayto alla kanena apotelesma.
Twra perasa tin ekdosi 4,73 toy Netscape kai otan fortwnei selida me Javascripts
moy petaei minima : Can't find 'java40.jar' check your CLASSPATH and install
java again. Current CLASSPATH configurations is
usr/local/lib/netscape/plugins:usr/bin/plugins:/home/manolis/.netscape/plugins.
(kapws etsi telos pantwn giati meta apo ligo me petaei e3w to netscape & den
prolavainw na to grapsw akrivws) Shmeiwsi : ta folders ayta den yphrxan sto
systhma moy, ta anoi3a kai antegrapsa to arxeio 'java40.jar' se ka8ena alla ta
idia.
Episis opws kai prin sto menu Preferences/Navigator/Applications sta javascript
config & program de mporw na epile3w to Navigator gia na thn kanei eswterika th
doyleia me th Java.

Kaneis allos gia voh8eia ?!?! Mhn 3anasthnw olo to Mdk apo thn arxh...

Manolis