ASP + Linux??

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Thu May 11 15:15:30 EEST 2000

"Thomas N. Stefanidis" wrote:

> Kalispera,
> Tha ithela na rotisw to e3eis...
> To linux ipostireizei thn texnologia ASP h einai kathara mono gia NT?
> Auto pou thelw einai h sindesi mias Oracle database me to Internet...Mou
> eipan oti xreiazete ASP texnologia..
> Ti proteinete ?Diladi,uparxei kapios tropos sindesis auths thw database
> me linux kai an me pion tropo?
>
> Eyxaristw poli..
>
> Thomas Stefanidis

Thoma gia,
H oracle proipirxe tis ``texnologias'' asp (!) ara adinaton na
apaiteitai asp gia na paikseis me oracle :)
 H apantisi sto erotima sou, einai php (www.phpbuilder.com, www.) h perl
(www.activestate.com afou ap oti katalaba 8es gia proionta MS).
Pantos, kalo 8a kaneis na rikseis mia matia kai sto asp2php.naken.cc,
ena site pou filoksenei ena project gia ``metafrasi'' asp selidon se
php.
Simioteon oti h php iparxei kai gia MS kai gia linux. Afto poy 8a sou
proteina ego (kai pistevo kai oli i lista) einai na proxoriseis se php,
mia kai einai

a. pio grigori
b. less cpu demanding
b. paizei pantou
g. einai free

kalo 8a itan malista na pas se php4 (pou 8eoritika einai se beta morfi
alla paizei mia xara, kai pio grigori apo thn php3)
-=VAGELIS=-