F-R-E-E-B-S-D

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed May 10 19:59:13 EEST 2000

In article <39197678.C5D663E at yahoo.com>,
	"L.O.V.E." <mirror_92 at yahoo.com> writes:
> --------------973A2259F69F62BE25A3FADF
>
> heLLo ,
> mporeite na mou kanete mia xari osa kala pedia apo dw mesa exoun to
> freebsd ??

Kai emeis poy oute exoyme *BSD oyte mporoyme na se boh9hsoyme, ti ftaime na
katebasoyme ayto to mega9yrio!

PLS thn epomenh fora MH STELNEIS ATTACHMENTS IDIWS AN EINAI MEGALA STO
MEGE9OS.

Ant'aytoy anebase ta kapou sto internet kai dwse ena link gia opoion
9elei na se boh9hsei.

OK;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: