pppd with NT-RAS and callback

George Andreadakis gandreadakis at mevgal.gr
Wed May 10 08:47:43 EEST 2000

"I.Ioannou" wrote:

> Ayto den to katalaba , afou akolouthei auto :
>
> > length: 5
> > user callback allowed

poios to katalabe?

> An koitakseis sta archives, to poly prin 3-4 mines,
>  tha deis ena mail mou me ena patch pou mou
> eixe steilei o evris kai ypotithetai oti
> lynei ayto to problima. Cross my fingers, giati mporei kai na min
> douleuei

1 Jan eixes steilei ena attachment me ena diff file. Omos to attachment
den 'bgainei' apo ta archives! An theleis dokimase to kai esy.....

Psaxnontas to deja anakalipsa ayto:

---------
With a bit of critical information from Steve Harris <steve at ac.uk>
we have a solution to the RAS callback problem. He put me on to
this patch which makes the ppp-2.3.4 answer the returing call:

diff -r pppstd/ppp-2.3.4/pppd/lcp.c ppp-2.3.4/pppd/lcp.c
269c269
<     ppp_recv_config(unit, PPP_MRU, 0xffffffff,
---
>     ppp_recv_config(unit, PPP_MRU, 0x00000000,
---------------------

Stin current version, 2.3.11 einai:

ppp_recv_config(unit, PPP_MRU, (lax_recv? 0: 0xffffffff),

to lax_recv pairnei timi apo tin option  receive-all

KAI DOYLEPSE!!!!!!!!!

Apo to man pppd:
 receive-all
              With this option,  pppd  will  accept  all  control
              characters from the peer, including those marked in
              the receive asyncmap.  Without  this  option,  pppd
              will  discard  those  characters  as  specified  in
              RFC1662.  This option should only be needed if  the
              peer is buggy.

Mipos to xisp prepei na tropopoihthei na dinei aytin tin parametro?

Gia xara!