ISDN (asxeto..)

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Mon May 8 20:33:01 EEST 2000

In article <39166FD4.A113E44E at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:

> Ωχ, μιά που το ανέφερες, έχω να κάνω μία πολύ off-topic παρατήρηση
> (sorry :-/), βέβαια, ταιριάζει με το τηλεφωνικό "κλίμα" =)

> Νομίζω πως είναι λάθος. Εγώ ξέρω πως το σωστό είναι:
>
> +301-τοπικό_τηλέφωνο (το οποίο, αν δεν θες το +) είναι
>
> 00301-τοπικό_τηλέφωνο. Γενικά, νομίζω πως η μορφή του είναι:
>
> 003 - υπεραστικός_κωδικός - τοπικό_τηλέφωνο
>
> π.χ. +3 0972 123456
>
> (κάνω κανα λάθος ??)

Ναι.

Το σωστό είναι
+ 30 {υπεραστικός αριθμός χωρίς το 0} {τοπικό νούμερο}

πχ:  00 30 31 517517

Πρακτικά μια που όλοι οι κωδικοί της Ελλάδας αρχίζουν από μηδέν, δεν υπάρχει διαφορά.
Αλλά έτσι σου λύνεται η απορία, μια που η ΕΛλάδα απλώς πήρε το 30 :)

(ομοίως με την απόρριψη του μηδέν συμβαίνει και στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού,
μόνο που δεν έχουν την ευτυχή σύμπτωση που έχουμε εμείς! :)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: