ISDN (asxeto..)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon May 8 20:46:10 EEST 2000

> Ωχ, μιά που το ανέφερες, έχω να κάνω μία πολύ off-topic παρατήρηση
> (sorry :-/), βέβαια, ταιριάζει με το τηλεφωνικό "κλίμα" =)

> Νομίζω πως είναι λάθος. Εγώ ξέρω πως το σωστό είναι:

Είναι λάθος

> +301-τοπικό_τηλέφωνο (το οποίο, αν δεν θες το +) είναι
>
> 00301-τοπικό_τηλέφωνο. Γενικά, νομίζω πως η μορφή του είναι:
>
> 003 - υπεραστικός_κωδικός - τοπικό_τηλέφωνο

Ως εδώ καλά τα πήγαινες. Γιατί τα χάλασες;

Υπεραστικό πρόθεμα χώρας από την οποία καλείς (για Αγγλία ας πούμε 00)
Υπεραστικός κωδικός χώρας που καλείς (για Ελλάδα ας πούμε, 30)
Αστικός κωδικός (για Αθήνα ας πούμε, 1)
Τηλέφωνο...

> π.χ. +3 0972 123456

Είναι σωστό σαν νούμερο, αλλά λάθος σαν ιδέα :-)

> (κάνω κανα λάθος ??)

> Και πάντα αναρωτιόμουνα πως γίνεται και η Ελλάδα πήρε Διεθνή κωδικό 003.
> Οι άλλες χώρες έχουν π.χ. 0044, δηλαδή διψήφιο αριθμό μετά το 00(+)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://homepages.pathfinder.gr/mkab