ISDN (asxeto..)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon May 8 10:42:12 EEST 2000

Nikos KAVOURINOS wrote:

> ps: eimai trelos me to katapliktiko signature pou stelneis

Ωχ, μιά που το ανέφερες, έχω να κάνω μία πολύ off-topic παρατήρηση
(sorry :-/), βέβαια, ταιριάζει με το τηλεφωνικό "κλίμα" =)

Νομίζω πως είναι λάθος. Εγώ ξέρω πως το σωστό είναι:

+301-τοπικό_τηλέφωνο (το οποίο, αν δεν θες το +) είναι

00301-τοπικό_τηλέφωνο. Γενικά, νομίζω πως η μορφή του είναι:

003 - υπεραστικός_κωδικός - τοπικό_τηλέφωνο

π.χ. +3 0972 123456

(κάνω κανα λάθος ??)

Και πάντα αναρωτιόμουνα πως γίνεται και η Ελλάδα πήρε Διεθνή κωδικό 003.
Οι άλλες χώρες έχουν π.χ. 0044, δηλαδή διψήφιο αριθμό μετά το 00(+)
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |