ISDN (asxeto..)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon May 8 08:08:29 EEST 2000

On 07-May-00 Vaggelis Tsimpinos wrote:
> afto poy fovomoyna!!
> tha pernao apo to saloni kai tha patao kalodia!!!

An katalaba kala, to problima sou einai oti o parallilismos
twn analogikwn syskeyvn sou ksekinaei apo to shmeio
pou termatize h 2sirmati toy OTE. Bale ekei to netmodem
alla meta theleis makri seiriako gia to PC, kai den kserw
ti tha ginetai me to thema parasitwn mesa se ayto
(einai 115200). H bale kai to PC ekei konta
Alli lysh na baleis mia ISDN karta sto PC pou tha tin syndeseis
se mia apo tis ISDN eksodoys toy netmodem me UTP kalwdio

> gia na paralliliseis siskeves thes visma to opio na mpainei pano sto
> netmod kai na exei pollaples ipodoxes e??

Yparxoun stauroi etoimoi sto emporio me dyo eksodous, gia parapanw
den ksero, apla pare polous

I.Ioannou <roryt at hol.gr>