on-the-fly-spellcheck/emacs/ellnvika

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 5 19:14:16 EEST 2000

On Fri, May 05, 2000 at 02:48:20PM +0300, Antonis Tsolomitis wrote:

> pws ksekivaei automata dev to exw brei akoma. O dnmiourgos tou
> flyspell leei (autoload 'flyspell-mode t) sto .emacs alla dev douleuei.

Auto apla kanei tin entoli M-x flyspell-mode na kanei autoload to katallilo
Emacs Lisp package.  Apo oti thymamai to flyspell mode einai 'minor' mode kai
mporeis na to baleis sto katallhlo -hook wste na trexei automata otan p.x.
anoigeis arxeia se text-mode .. bale sto ~/.emacs sou to ejhs:

	(add-hook 'text-mode-hook 'flyspell-mode)

Ki an auto den paiksei, be paranoid kai antikatesthse to me to:

	(add-hook 'text-mode-hook
	  '(lambda ()
	     (flyspell-mode t)))

Ciao.