Linux & Games !! (was Re: **ATTENTION !!!!! LiLO Rocks !!! :-))

DJ Art djart at freemail.gr
Thu May 4 22:30:53 EEST 2000

NTG21 wrote:

>Sta paixnidia mou ta xalaei to linuxaki alla pou tha mou >paei..........)

Εγώ θυμάμαι πως πρίν τις διακοπές του Πάσχα, με "πρήξανε" οι
_συμφοιτηταί_ ;-) με τους διάφορους emulators ... και να ... κατέβασα
εκείνον τον snes9x για Linux (και μερικά roms ;-)

Κάποια στιγμή ο φουκαράς, πώς μου ήρθε, κάνω ένα uptime !!! :) Και το
αναθεματισμένο έδειχνε 15 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 22 ΛΕΠΤΑ !!!! :-Ο

Την άλλη μέρα, που ήμουνα μαζί με τους _συμφοιτηταί_ είδα και την ported
έκδοση του snes9x για Win98 (το εν λόγω μηχάνημα ήταν ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ). ΤΙ 15
ΩΡΕΣ, ΟΥΤΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΧΩΡΙΣ reset :-)))

(και μάλιστα, "εμείς, οι εκ του επαγγέλματος gamers ;-)" που έχουμε
καλύτερη AI από τα windows, καταλαβαίνουμε πότε είναι η πιο κατάλληλη
στιγμή, η στιγμή που τα win κολλάνε (ε, Πάνο ?? ;-) και το reset είναι
προληπτικό !! "για να μην κολλήσει αργότερα", για να "φτιάξει" το
display, για να "καθαρίσει" η μνήμη κλπ ... :-))

Πάντως, μου την έσπασε η έκδοση για Win: εγώ, μιά μέρα πιο πρίν, είχα
κατεβάσει το κανονικό (για Linux), το εγκατέστησα, διάβασα το Readme και
το --help για τις διάφορες ρυθμίσεις (να βγαίνει σε Fullscreen, χωρίς να
φαίνεται χάλια, για το bpp κλπ κλπ ....), έ , το έτρεχα με ένα κάρο
παραμέτρους από δίπλα, αλλά έπαιρνα το αποτέλεσμα που ήθελα. Αυτό για τα
Win, τα είχε στα menu από πάνω. ΑΙΣΧΟΣ. Ξέχναγες τί είχες τσεκάρει στο
παραδίπλα μενού, χανόντουσαν οι ρυθμίσεις, άλλα roms έπαιζαν στραβά,
άλλα ανάποδα, άλλα καθόλου κλπ ... (μπάχαλο :-)) ήθελες κάπου 3-4 λεπτά
για να βεβαιωθείς πως η προσπάθεια που θα κάνεις θα είναι αξιόλογη
(κάπως)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |